Covid-19 huidige maatregelen

Ons engagement voor uw veiligheid

TEST-COVID-SUR-PLACE

Meer dan ooit is uw veiligheid één van onze hoogste prioriteiten. We hebben nieuwe richtlijnen en regels opgesteld om van onze events en locaties de meest hygiënische en veiligste plaatsen te maken om elkaar te ontmoeten en zaken te doen. Van alle aanwezigen, inclusief bezoekers, exposanten, partners en personeel, wordt verwacht dat zij zich houden aan ons gezondheids- en veiligheidsprotocol.

Dit gezondheids- en veiligheidsprotocol werd opgesteld in samenwerking met SGS en is bedoeld om zowel uw veiligheid als uw gemoedsrust te garanderen tijdens uw bezoek.

Controleren van de COVID-19 status

Covid Safe Ticket

Iedereen die aanwezig is op de beurs, moet zich aanmelden met het Covid Safe Ticket: bezoekers, exposanten, standpersoneel en Easyfairs medewerkers.

Je verkrijgt een geldig Covid Safe Ticket als:

  • je in het bezit is van een vaccinatiecertificaat, en meer dan 2 weken gevaccineerd bent
  • Je een herstelcertificaat hebt van minder dan 6 maanden
  • je een PCR-test hebt laten afnemen met een negatief resultaat, max. 48u voor de beurs
  • je een snelle antigeentest laat afnemen door medisch geschoold personeel, max. 24u voor de beurs.

Hou er rekening mee dat een PCR-test maar geldig is tot 48u na de dag van de test. Een antigeentest maar tot 24u na de dag van de test. Het kan dus dat je je tijdens de beurs nogmaals moet laten testen.

Voor meer informatie over het verkrijgen van een Covid Safe Ticket, de geldigheid en het gebruik ervan, verwijzen wij naar: https://covidsafe.be/nl.

Tickets

Online registratie en touchless scanning

Registreer u voor elk event, registratie op het event is niet langer mogelijk. U kan uw bevestigingsmail met uw toegangscode printen of meebrengen op uw smartphone. Uw barcode zal gescand worden aan één van de (touchless) scanning balies.

Online voorbereiding

Via de website van onze events kan u uw bezoek zo efficiënt mogelijk organiseren. U kan de exposantenlijst en het content programma raadplegen en vooraf inplannen welke firma’s en producten u wenst te zien en welke seminaires u wenst te volgen.

Reiniging en hygiëne

Desinfectie

Tijdens onze events zullen alle oppervlaktes gereinigd worden met een type ontsmettingsmiddel dat ook in ziekenhuizen wordt gebruikt. De meest aangeraakte oppervlaktes zullen heel regelmatig gedesinfecteerd worden. Elektrostatische sprayers voldoen aan de strengste hygiënenormen.

Handhygiëne

Desinfecterende handgel zal overal op het event en in de gemeenschappelijke ruimtes beschikbaar zijn. Ontsmet uw handen regelmatig! Wegwerphandschoenen zijn ook verkrijgbaar.

Ventilatie

Wij voorzien in al onze hallen de nodige CO2 meters en zorgen voor voldoende ventilatie.

Smart Badge contact-loze technologie

Onze Smart Badge technologie is niet enkel handig, het is ook een heel veilige manier om onze events te bezoeken. Via uw badge kan u elektronisch product- en bedrijfsinformatie opvragen, zonder enig fysiek contact.

Foods & drinks

U kan nog steeds eten en drinken kopen in onze hallen en op onze events. Onze cateraars zullen alle veiligheidsrichtlijnen respecteren die hun vanuit de overheid worden opgelegd. Wij vragen u vriendelijk om voor het eten uw handen te wassen en te desinfecteren.

Cashless betalen

Om gezondheidsredenen aanvaarden we enkel cashless betalingen in onze Easyfairs eventlocaties.

Persoonlijke bescherming en detectie

Mondmaskers

Mondmaskers zijn verplicht op onze events. Wij raden u aan om uw eigen exemplaar te dragen maar er zullen maskers verkrijgbaar zijn, indien u het vergeten bent.

Plexiglas schermen

Er zullen plexiglas schermen voorzien worden bij registratie desks, infopunten, cateringpunten en alle andere balies die bemand zijn tijdens het event.

Fysieke afstand

Social distancing

Wij vragen u om steeds een afstand van 1,5 meter te bewaren.

Vermijd fysiek contact

Er mag geen lichamelijk contact zijn bij de begroeting: geen handen geven en niet kussen.

Eenrichtingsverkeer

Eenrichtingsverkeer in de gangen zal helpen om uw bezoek veilig en aangenaam te maken. Bezoekers zullen elkaar minder kruisen en zo kan u makkelijk anderhalve meter afstand bewaren.

Looplijnen

Indien gangpaden voldoende breed zijn om bezoekers in beide richtingen toe te laten, vragen wij u de looplijnen te respecteren die de looprichting aangeven.

Maximum capaciteit in conferentiezalen

In conferentiezalen zal er steeds een afstand van 1,5 meter tussen de stoelen bewaard worden. Dit betekent dat de capaciteit per zaal beperkt wordt, dus kom op tijd. Ga niet zitten op een stoel waar duidelijk op vermeld staat dat hij niet kan gebruikt worden.

Voelt u zicht ziek, blijf thuis

Hoe graag we u ook willen verwelkomen op onze events, wij vragen u graag om respect te hebben voor de gezondheid en de veiligheid van iedereenIndien u zich ziek voelt – ook bij milde symptomen van een verkoudheid of koorts – blijf dan a.u.b. thuis.

Bedankt!

Wij danken u om deze regels te respecteren. Hou het veilig en tot binnenkort op een van onze events.

Ons engagement voor jouw veiligheid

Meer dan ooit is uw veiligheid één van onze hoogste prioriteiten. We hebben nieuwe richtlijnen en regels opgesteld om van onze events en locaties de meest hygiënische en veiligste plaatsen te maken om elkaar te ontmoeten en zaken te doen. Van alle aanwezigen, inclusief bezoekers, exposanten, partners en personeel, wordt verwacht dat zij zich houden aan ons gezondheids- en veiligheidsprotocol.

Dit gezondheids- en veiligheidsprotocol werd opgesteld in samenwerking met SGS en is bedoeld om zowel uw veiligheid als uw gemoedsrust te garanderen tijdens uw bezoek.

Het is belangrijk dat u in het bezit bent van volgende documenten om toegang te krijgen tot ons event/onze beurs:

Een geldig Covid Safe Ticket
– Een identiteitsbewijs
– Een geldig toegangsticket

Controle COVID-19 status

*[Only for events where Covid pass check is applicable]

Voor Saveurs & Métiers moet iedereen zich aanmelden met het Covid Safe Ticket: bezoekers, exposanten, standpersoneel en Easyfairs medewerkers.
Iemand verkrijgt een geldig Covid Safe Ticket als:

  • Hij in het bezit is van een vaccinatiecertificaat, en meer dan 2 weken gevaccineerd is
  • Hij een herstelcertificaat heeft van minder dan 6 maanden
  • Hij een PCR-test heeft laten afnemen, met een negatief resultaat, max. 48u voor de beurs
  • Hij een snelle antigeentest laat afnemen door medisch geschoold personeel, max. 24u voor de beurs.

Hou er rekening mee dat een PCR test maar geldig is tot 48u na de dag van de test. Een antigeen test maar tot 24u na de dag van de test. Het kan dus dat u zich tijdens de beurs nogmaals moet laten testen.
Voor meer informatie over het verkrijgen van een Covid Safe Ticket, de geldigheid en het gebruik ervan, verwijzen wij naar : https://covidsafe.be/nl.

Reiniging & Hygiëne

Desinfectie

Tijdens onze events zullen alle oppervlaktes gereinigd worden met een type ontsmettingsmiddel dat ook in ziekenhuizen wordt gebruikt. De meest aangeraakte oppervlaktes zullen heel regelmatig gedesinfecteerd worden.

Handhygiëne

Desinfecterende handgel zal overal op het event en in de gemeenschappelijke ruimtes beschikbaar zijn. Ontsmet uw handen regelmatig! Wegwerphandschoenen zijn ook verkrijgbaar.

Cashless betalen

Om gezondheidsredenen aanvaarden we enkel cashless betalingen in onze Easyfairs eventlocaties.

Cashless betalen

Om gezondheidsredenen aanvaarden we enkel cashless betalingen in onze Easyfairs eventlocaties.

Eten & drinken

U kunt nog steeds eten en drinken kopen in onze hallen en op onze events. Voor uw veiligheid werken wij samen met cateraars die nauwgezet de veiligheidsmaatregelen uit het Horeca Covid-19 protocol volgen. We vragen u vriendelijk om gebruik te maken van de desinfecterende handgels op de cateringstanden voor u gaat eten en drinken.

Het proeven of degusteren aan een stand kan wel rechtstaand.

Fysieke afstand

Social distancing

Wij raden aanwezigen en bezoekers aan om waar mogelijk de 1,5 meter afstand te respecteren.

Dichtheidscontrole

Om een gepaste fysieke afstand tijdens de tentoonstelling te waarborgen, zullen wij het aantal personen dat te allen tijde in de zalen aanwezig is, controleren. Er wordt immers slechts 1 bezoeker per 10m2 tentoonstellingsruimte toegelaten.

OPTIONAL: ADD ONLY IF APPLICABLE TO THE EVENT

Crowd density standards

To ensure appropriate physical distancing during Easyfairs events we will control the number of people present in the event halls at all times, in accordance with local guidance.

REGISTRATION OPTION 1:

Online registration and touchless scanning

Please register online before the event, as registration onsite is not possible. You can either print out your admission voucher, which has a barcode, or bring it on your mobile device. You will then be able to scan the barcode at one of our touchless scanning stations. Please note that for your safety, onsite printing is no longer possible.

REGISTRATION OPTION 2:

Online ticket sales

Please purchase your ticket(s) online before the event, as this will not be possible onsite. You can either print out your ticket, which has a barcode, or bring it on your mobile device. You will then be able to scan the barcode at one of our touchless scanning stations. Please note that for your safety, onsite printing is no longer possible.

OPTIONAL:

ADD ONLY IF APPLICABLE TO THE EVENT:

One-way aisles and directional walkways

At this event, we have implemented one-way aisles and/or directional walkways. One-way-only aisles will help to manage traffic and minimise crowding. They will also make it easier for you to respect the social distancing rules and avoid crossing the paths of other visitors and fellow exhibitors.

On paths where there is enough room for people to walk in both directions, please keep to your side as indicated by the directional arrows.

OPTIONAL:

ADD ONLY IF APPLICABLE TO THE EVENT:

Maximum capacity in conference rooms

Conference areas will also allow for social distancing, with 1.5 metres between chairs. This means there will be limited capacity, so please arrive early. Some chairs may be marked as unavailable. Please respect this instruction and do not move the chairs.

Voelt u zich ziek, blijf dan thuis

Hoe graag we u ook willen verwelkomen op Horeca Expo, wij vragen u graag om respect te hebben voor de gezondheid en de veiligheid van iedereen. Indien u zich ziek voelt – ook bij milde symptomen van een verkoudheid of koorts – blijf dan a.u.b. thuis.

Persoonlijke bescherming

Temperature screenings

Automatic temperature screenings before you enter the event will tell us if you have a temperature of 38° or above. If this is the case, take a seat in the designated area for ten minutes and we will measure your temperature again. If on a second screening your temperature has fallen below 38°, no problem, welcome! If your temperature is still above 38°, we will be unable to grant you admission. We recommend that you check your temperature before leaving home as a precaution and to avoid any inconvenience.

Mondmaskers

Het dragen van een mondmasker is verplicht op de beurs tijdens verplaatsingen.

Ventilatie

Wij voorzien in al onze hallen de nodige CO2 meters en zorgen voor voldoende ventilatie.

Plexiglas schermen

Er zullen plexiglas schermen voorzien worden bij registratie desks, infopunten, cateringpunten en alle andere balies die bemand zijn tijdens het event.

Crowd density standards

To ensure appropriate physical distancing during CCR we will control the number of people present in the event halls at all times, in accordance with local guidance.

Elbow bumps replace handshakes!

Handshakes are “on hold” for the time being! We know this is tough, as a handshake is the natural form of business greeting. We suggest you greet with an elbow bump. Alternatively, a nice “air kiss” is a friendly way to greet. A simple wave or a thumbs-up will also do nicely. So long as the greeting is without physical contact … feel free to use your own style.

Online registration and touchless scanning

Please register online before the event, as registration onsite is not possible. You can either print out your admission voucher, which has a barcode, or bring it on your mobile device. You will then be able to scan the barcode at one of our touchless scanning stations. If you register more than 3 weeks prior to the event, you will more than likely receive  your badge in the post saving you time and eliminating overcrowding at registration. 

Online ticket sales

If you are registering for ISAPS Symposium UK, Tapan Patel’s Anatomy & Cadaver Masterclass or the ACE Group World Conference, please purchase your ticket online in advance, as this will not be possible onsite. You can either print out your ticket, which has a barcode, or bring it on your mobile device. You will then be able to scan the barcode at one of our touchless scanning stations.

Registration timeslot

We will make it convenient for you to register for a specific timeslot so that we can ensure the appropriate checks are made on arrival, while saving you time. You can amend the time slot you selected when registering, by using your registration key that you will find in your confirmation email.

Online assistance

By consulting our website you’ll be able to make your visit as efficient as possible. You can use the exhibitor catalogue and content programme to plan which companies and products you would like to see, and which seminars to attend.  We kindly advise you to plan ahead so you can arrive on time for any seminars, as places may be limited due to social distancing measures.

One-way only aisles

One-way-only aisles will help to manage traffic and minimise crowding. They will also make it easier for you to respect the social distancing rules and avoid crossing the paths of other visitors.

One-way aisles and directional walkways

At CCR we have implemented one-way aisles and directional walkways.

One-way-only aisles will help to manage traffic and minimise crowding. They will also make it easier for you to respect the social distancing rules and avoid crossing the paths of other visitors.

On paths where there is enough room for people to walk in both directions, please keep to your side as indicated by the directional arrows.

Maximum capacity in conference rooms

Conference areas will also allow for social distancing, with 1.5 metres between chairs. This means there will be limited capacity, so please arrive on time. Some chairs may be marked as unavailable. Please respect this instruction and do not move the chairs.

WIJ DANKEN U OM DEZE REGELS TE RESPECTEREN. HOU HET VEILIG EN TOT BINNENKORT OP EEN VAN ONZE EVENTS.

LOGO OF EVENT and CONTACT DETAILS

Scroll naar top